سقف كاذب ابرارسازه سقف كاذب ابرارسازه .

سقف كاذب ابرارسازه

آسمان مجازي

 

طبيعتاً سقف نيز مانند ديوار، كف و بقيه اجزاي ساختمان در دكوراسيون داخلي داراي اهميت بسياري است و از قديم با استفاده از روشهاي متنوع و متريالهاي مختلف سعي در زيبا كردن اين جزء از ساختمان مي كردند. گچبري، نقاشي سقفي، پوستر سقفي و انواع سقف كاذب راهكارهايي براي زيباتر كردن سقف در محيط هاي مختلف مي باشد.

يكي از اين انواع سقف كاذب، سقف آسمان مجازي است كه علاوه بر مزاياي مشخص و كاربردي سقف كاذب، داراي مزيت زيبايي و نور پردازي نيز ميباشد. سقف آسمان مجازي از تايلهاي پلكسي (طلق مقاوم) تشكيل شده كه با روشهاي مختلفي مانند بك لايت، استيكر و چاپ مستقيم روي آن طرحهاي مختلفي اجرا مي شود و اين تايلهاي پلكسي توسط شبكه بندي فلزي و يا قاب گچي دور آن نگه داشته مي شود

آسمان مجازي، اوهام بصري حاصل از تلفيق سقف كاذب و نورپردازي مي‌باشد. حال مي‌توان دريافت شمايل حاصل از تلفيق سقف كاذب و نورپردازي منظره‌اي مشابه آسمان واقعي باشد.

امروزه آسمان مجازي ديگر تنها به خلق آسمان دلخواه در بالاي سر ساكنين يك خانه، محل كار، بيمارستان، مهدكودك و ساير مراكز آموزشي محدود نمي‌شود؛ اين سقف كاذب دكوراتيو قادر به آفرينش مزيت‌هاي ديگري در حيطه رابطه انسان با محيط زيست مي‌باشد.

با اين حال كه هم اكنون سقف كاذب آسمان مجازي توسط برخي از شركت‌ها و مجموعه‌هاي طراحي و دكوراسيون داخلي ارائه و نصب مي‌گردد، نمي‌توان از المان‌هاي موثر و مهم پيرامون نصب و ارائه آن گذشت.

ابرار سازه با بهره گيري از امكانات روز و پيشرفته ترين تجهيزات و ماشين آلات صنعتي  آسمان مجازي سقف كاذب كناف و به كار گيري كادر فني و مجرب وداشتن تجربيات بالا در توليد و اجراي سقف كاذب به يكي از مطرح ترين شركتهاي موجود در كشور تبديل شده است.

 ابرارسازه همواره تلاش در جهت توليد و توسعه رشد كيفيت محصولات را داشته و شايان ذكراست كليه مصالح سقف كاذب - آسمان مجازي - تايل معرق -  سقف كاذب پي وي سيPVC - سقف كاذب usg - سقف كاذب كناف - و زيرسازي سقف مشبك60*60 سپريG.S.T  وانواع تايل با 5 سال گارانتي تثبيت رنگ عرضه مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۴:۴۰ توسط:ابرارسازه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :